Niech ten Nowy 2016 Rok będzie wyjątkowy i niepowtarzalny, bawcie się kochani do białego rana!!!


       
W związku z tym, że jestem mamą pół rocznej córeczki, małej cycocholiczki, sylwestra spędzamy w domciu.

Tatuś już śpi(razem z dziadziusiem zażyli nasenną dawkę wody ognistej), babcia ogląda jakieś seriale, córcia powoli wchodzi w stan snu głębokiego, synowie bawią się u kolegi to ja, korzystając ze sposobności i chwili ciszy, składam Wam kochani najlepsze życzenia:

Bawcie się do białego rana, 
wypijcie morze szampana, 
o troskach nie pamiętajcie. 
Nowy Rok w cudownej atmosferze powitajcie!!!

                     Monika

Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

10 komentarze:

  1. Życzę Tobie i całej Twojej rodzinie szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego, ja tez pamiętam czasy jak trzeba było pełnić "straż" przy dzieciątkach...
    ale minął szybko, może za szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego, ja tez pamiętam czasy jak trzeba było pełnić "straż" przy dzieciątkach...
    ale minął szybko, może za szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, czas zdecydowanie pędzi za szybko a dzieci za szybko dorastają.
      Ja teraz widzę to bardzo dobrze , mam cudowną półroczną córeczkę i dwóch synów w wieku 15 i 16 lat i nie wiem kiedy tak urośli, przecież dopiero co ich urodziłam.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Wszystkiego Najlepszego! Spełnienia marzeń i wszelkiej pomyslności!!
    Nati :)

    OdpowiedzUsuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!