Ach te kobiety...!!!

Moja córcia oszalała!
I się w tacie zakochała
Ciągle w jego stronę zerka
Tatusiowa to panienka.

Od wieczora, aż do rana
Siada jemu na kolana
I buziaki ciągle daje 
On jej  opowiada baje!



Gdy go widzi to szaleje
Całą buzią wciąż się śmieje
Mama tylko z boku zerka
Tatusiowa to panienka!

A gdy w domu go zabraknie
Córcia nie je i nie zaśnie
Już mamusi słów brakuje
Czy ktoś mamę poratuje?

Nie ma opcji, no niestety
Wszak wybredne są kobiety!
Córcia tatę pokochała
Swe serduszko mu oddała!

Lecz na szczęście biednej mamy
Tatuś także zakochany
Do córeczki szybko wraca
To mamusi się opłaca :D

                           Monika

Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

13 komentarze:

  1. Uroczy wierszyk, powinien nosić tytuł ,,Córeczka tatusia".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że córeczka to fakt, ale rządzi i wybrzydza jak mała kobietka :)

      Usuń
  2. Piękny wiersz :) Domyślam się, że na zdjęciu to Wasza córcia? Mała księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to nasza córcia Magdalenka, mała księżniczka;)

      Usuń
  3. Ale się uśmiałam, chyba też już bym tak chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też dwie córusie tatusia
    fajny lekki i przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A moje skubane nie chcą się w tacie zakochać :( tylko mam i mama.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam i sobie wyobrażałam jak się ta Twoja córcia zachowuje :) Moje dzieciaki bez mamy żyć nie mogą.. tak bym chciała chwilami żeby za tatą pochodzili ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny bo to jest tak, ż córa widzi mnie tylko gdy chce cycy a tak to tata i tata, nawet się z tatą kąpią razem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest rada- kupić chłopczyka, syneczkowie zawsze z mamusią:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mam już dwóch synów i to prawda byli mamusinymi synusiami ale to już prawie kawalerzy, mają 15 i 14 lat ;)

      Usuń
  9. Tatuś musi być bardzo dumny mając taką córeczkę.

    OdpowiedzUsuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!