Skutki matczynej miłości!




                                              Ostatnio mój syn chorował a ja nie umiałam mu pomóc 
                                                              i wtedy w głowie ułożyły się takie słowa .                                                                                                                          

 Gdy dziecko choruje,
mama się buntuje.


           O wszystko oskarża Boga           
-trwoga.


 Gdy dziecko wyzdrowieje, 
do Boga znów się śmieje.


Jakby nic się nie stało,
mówi do Niego śmiało:


O Boże, wybacz mi te złości,
to skutki matczynej miłości!


                                                Monika              


Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

15 komentarze:

  1. super ! :)
    Pozdrawiam, Nati :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótko, zwięźle i na temat :) Na blogu już jest odpowiedź czy warto oglądać Szarego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj prawda, prawda :) Bardzo fajnie napisane :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to już jest jak się jest mamą :) Ładny wiersz.

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie jest tak jak to napisałaś :) swoją drogą masz jakąś tam smykałkę do pisania ;)

    OdpowiedzUsuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!