Kącik kobiety dojrzałej ;)


                     

Nasze życie, jak przyroda, ma cztery pory roku.
Wiosna to dzieciństwo i lata młodzieńcze, lato to czas ludzi dojrzałych ale lubiących jeszcze zaszaleć, jesień to czas dla siebie i najbliższych, gdy dzięki doświadczeniu, wiemy już czego chcemy a zima, cóż piękna i sroga ale właśnie do niej czujemy najwięcej szacunku.

W moim życiu panuje obecnie lato, wiele mnie życie nauczyło, wiele razy też zaskoczyło. Po mimo zbliżającej się czterdziestki, jestem zarówno doświadczoną, jak i  "młodą" mamą.

Obowiązków wiele,  czasu mało, ale aby lato jak najdłużej gościło w moim sercu i na mojej twarzy, nie zapominam o sobie i o moich potrzebach.

    W cyklu "Kącik kobiety dojrzałej" podzielę się z Wami tym jak i czym to lato chcę zatrzymać.

Kosmetyki, ubrania, ćwiczenia dla kobiet 35+


*dla mam, gospodyń domowych, zapracowanych kobiet, które nie mają czasu na regularne wizyty w salonach kosmetycznych i fryzjerskich a tym bardziej, na wielogodzinne maratony po butikach.
Jednym słowem coś prostego i wypróbowanego a godnego polecenia.

Zapraszam wszystkie kobiety w których sercach zagościło lato!!!

                                      Monika

Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

8 komentarze:

  1. Raczej zagościła piękna zima, ale czekam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko, będę tu zaglądać, mimo, ze u mnie jesień życia:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam serdecznie.
    Tak jak pory roku, wynikają jedna z drugiej i są ze sobą ściśle powiązane, tak i losy ludzkie nie miały by sensu istnienia gdyby nie łączyły i uczyły się od siebie. Będzie mi bardzo miło dzielić się z Tobą życiowymi wyborami i doświadczeniami.

    OdpowiedzUsuń
  4. O hoho :) kosmetyki to akurat moja branza, a te dla cery dojrzales - w samo sedno :) czekam z niecierpliwoscia :) p.s. musze kiedys do Ciebie wpasc i sobie potestujesz te z mojej oferty ;) Buziaki! Nati :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak będziesz w pobliżu ;)
      Kawka i kosmetyki będzie ciekawie:D

      Usuń
  5. W tym roku stuknie mi 35 latek, więc chętnie będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam serdecznie, myślę że i ja skorzystam z Twoich rad;)

    OdpowiedzUsuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!