Ten zimowy czas... zaskakuje nas!

                                         ZŁUDZENIE


Zaklęta w krysztale
podziw nasz wzbudziła.                            
Nie pamięta czasu
gdy kropelką była.

Teraz tak dostojnie 
na wietrze faluje.
On ją lekko muska
ona się raduje.

Skrzą się jej ramiona
zachwyca urodą.
Nikt by nie pomyślał
że jest zwykłą wodą.

Często też i w życiu
bywa tak niestety.
Że piękny jest obraz
pustej wręcz kobiety.


               Monika





                                 W BIELI ;D



białe pola
białe drogi
biały mały ptak

białe drzewa
białe głowy
biały cały świat

białe kartki
białe pióra                                                                  
biała zima trwa

bardzo zimno
bardzo ślisko
bardzo jestem zła                                            

bo choć pięknie
nastrojowo
świat jak w bajce przystrojony

gdy za dużo śniegiem sypnie
pod stopami mrozik gra
wcześniej człowiek zachwycony
odśnieżaniem jest zmęczony.


                                                 Monika





Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

13 komentarze:

  1. Te dwa wierszyki podobają mi się, są lekkie i wdzięczne, ale z obu usunęłabym ostatnie zwrotki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niestety życie nie jest lekkie, to stąd te zwrotki;)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Ciekawe, szczególnie pierwszy;)

      Usuń
  2. Piękne wiersze,szczególnie pierwszy mnie ujął :)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz i obecność, pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Myślałaś o wydaniu tych wierszy? A może już mozna je gdzieś kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej pisałam tylko do szuflady, czasem dla znajomych, dzieci do szkoły, chyba musiałam dorosnąć do tego aby zacząć dzielić się wierszami z innymi.
      Może uda mi się kiedyś wydać własny tomik wierszy ale na razie to tylko marzenia.
      Dziękuję że jesteś i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Podziwiam za lekkość i delikatność, idealny dobór słów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za lekkość i delikatność, idealny dobór słów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja myślałam, że wcześniejszy wierszyk był od tak, bo ci do głowy wpadł, a jednak widzę, że Ty poetka jesteś. Miło się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i cieszę się, że Ci się podoba. Poetką to nie jestem ale uwielbiam pisać, szczególnie wiersze, pozdrawiam ciepło :)

      Usuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!