Z przymrużeniem oka #1


Czy tylko mnie tak wiele rzeczy wokół irytuje?

Czasami mam ochotę wrzeszczeć, przeklinać lub śmiać się, czasami jest mi po prostu wstyd a czasami to najzwyczajniej w świecie ręce mi opadają.
To co czasami pokazują nam media to najlepszy środek na nabawienie się nerwicy, wrzodów żołądka, migrenowych bólów głowy lub palpitacji serca o zawale już nie wspomnę!!!

Mamy kolejny zamach o świcie, opona pękła, będzie dochodzenie, A4 zamknięta a ja Wam mówię, to na pewno kosmici (już kiedyś o tym pisałam TU).

Ksiądz odmówił chrztu, bo rodzice dziecka nie mają żadnego ślubu, inny nie zezwolił na ślub gdyż pan młody nie ma bierzmowania.

Disco polo to zło aaaaaa....Stachurski, a Wrona, a Skiba....sialalala.

Skandal, bo Szpak jedzie na Eurowizję! Kogo ci Polacy wybrali!?
A ja pytam, kto byłby lepszy? Margaret? W ostatnich latach największe gwiazdy, albo nie tak,  gwiazdy uważane za największe w Polsce były? Były! I co pokazały? Wielkie nic! A niech sobie Szpak jedzie, inność nie zawsze jest gorsza (a nóż, może to kosmita).

Sorry, ale poziom tematów w "Rozmowach w toku" niestety w większości odcinków przytłacza z całym szacunkiem dla Pani Drzyzgi skąd Pani bierze tych ludzi albo ile im płaci za robienie z siebie imbecyli? Chyba, że to też ufoludki o.0

Ramówka TV:
Trudne sprawy
Dlaczego ja
Oszukane
Zdrady
Szkoła
Małolaty
Szpital
Anna Maria Wesołowska
Sąd rodzinny
Nieprawdopodobne a jednak
Pamiętniki z wakacji itd.
i przy 170 kanałach oprócz   H2, Viasat History i Explore, BBS Earth, Discovery, NGW i Travel nie ma co oglądać, bo mało mamy swoich problemów a co tam popatrzmy na cudze, może jest im gorzej niż nam!
A płacić trzeba!

Kiedy Polska przystąpiła do UE? 




źródło filmu: https://youtu.be/a31XwjgwFf0

To ten moment w którym ręce mi opadły i podnieść się nie chcą!!!
Wyszło szydło z worka! Ale 500 na dziecko dała? Dała! To cicho sza...

I jeszcze jedno, wiecie dlaczego Polacy nie lubią Kuby Wojewódzkiego? Nie?

obraz













Właśnie dlatego!!!
Zazdrość ..... ściska mi zresztą też :p

I jeszcze na koniec apel do organizatorów wszelkiego rodzaju gier typu "wyślij sms wygraj 10 000" itp. Bujać to wy ale nie nas!!!

cdn...

                                            Monika




Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

18 komentarze:

  1. Dlatego TV nie oglądam. Jakoś tak nie mam czasu ani potrzeby:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do telewizji to tylko"M jak miłość" i mięśnie Marcina :). Szkoda mi życia na denerwowanie się tym co media donoszą. Jeżeli coś mnie wkurza to tego unikam i już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego uniknąć się nie da, ja musiała bym się odciąć od tv, Internetu, radia i komórki w moim przypadku to niewykonalne ;)

      Usuń
  3. Jestem szczęśliwą kobietą, bo nie oglądam telewizji :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego prawie nie oglądam telewizji;))
    W necie przestałam wchodzić na portale plotkarskie, a nawet na te bardziej ciuchowe, bo tam tylko obgadywanie gwiazd.. Kto jak się upocił i komu gumka w majtkach pękła... Co mnie, to obchodzi ;)
    Polityka, to teraz kabaret, a najgorsze, że powrót do PRL-u...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się na temat polityki i tego co się wokół dzieje nie wypowiem się no bo teraz inwigilacja więc wiesz...
    A tv oglądam ale większość to seriale, czasem dokument.
    Dziś krótko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, może mnie nie oskarżą o obrazę władzy o.0 kochana krótko ale treściwie, dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Odkąd jest Młody prawie nie włączam tv - i na początku trochę mi brakowało jakiegoś programu "na odmóżdżenie" od czasu do czasu, a teraz jestem za to tylko wdzięczna, bo nie muszę się denerwować i patrzeć, jak ludzie robią z siebie debili w tych wszystkich pseudo-serialach paradokumentalnych. Wolę sobie jakąś dobra książkę poczytać, zamiast tej całej telewizyjnej szmiry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem na bieżąco, bo P. ogląda, czyta a potem mi opowiada i komentuje, i się przy tym irytuje ;)

      Usuń
  7. świetny post:) Nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kanałow mam więcej a i tak nie ma co oglądać
    pamiętaj złość piękności szkodzi!

    a na koniec - najlepszego kobitko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądam tylko wybrane programy. Wiele mnie omija z niusów ale przeżyję. Zdecydowanie preferuję spokój. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez nie oglądam i mam spokój, nie denerwuję się pierdołami, mam więcej czasu na inne rzeczy :)
    Pozdrawiam, Nati :)

    OdpowiedzUsuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!