Czy Wy wiecie, czy nie wiecie, krasnoludki są na świecie !!!

   Gdy pogoda piękna była, mama prezent mi zrobiła, kolorowo mnie ubrała i do lasu dziś zabrała ;)

        Tam zdjęć masę narobiła, bardzo przy tym się cieszyła!

          Tym co w lesie zobaczyłam z Wami będę się dzieliła.



          Koło domu las swój mamy, więc daleko nie dreptamy!







Tyle apetycznych liści, traw, patyczków, takie cuda wkoło a mama mi mówi - do buzi nie wolno :)




                 Kiedy ja spaceruję Asterek niestety pokutuje!!!
















Szukam wszędzie, też pod krzaczkiem w każdy kącik przecież zerkam, krasnoludków nie znalazłam - mama tylko się uśmiecha!!!









Mama mówi - choć córeczko, może selfie tu zrobimy, bierze w ręce swój telefon, robiąc przy tym dziwne miny ;)

   Chociaż w lesie fajnie było, to mi szybko się znudziło, więc wracamy na podwórko, mama szepce - oj ty moja mała córko pójdziesz teraz do dziadziusia a ja krzyknę po tatusia!







I tak było do wieczora a gdy przyszła na sen pora, mama mi coś powiedziała, wtedy wszystko zrozumiałam:

- Krasnoludku mój kochany, choć bo będziesz już kąpany.

                            Teraz już wiem hahaha...

                KRASNOLUDEK - TO JESTEM JA!!!

                                                        Madzia

Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

22 komentarze:

  1. Cudowny post :) Ja się boję chodzić do lasu, bo za każdym razem synek ma gdzieś wbitego kleszcza i to tylko on. Nie pomaga smarowanie preparatami na kleszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Ja też się boję o kleszcze ale mieszkam otoczona laskiem, więc nie mam wyjścia, ochrona, uwaga i dokładne sprawdzanie to moja-nasza codzienność!!!

      Usuń
  2. Kochany i przesłodki krasnoludek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNY KRASNOLUDEK NAJPIEKNIEJSZY SERDECZNIE POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bajka, a krasnoludek przesłodki:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownego masz krasnoludka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście że istnieją Krasnoludki,tu w postaci uroczej Krasnoludkówny a że to bardzo zdolne istoty to potrafią też świetnie rymować ;)

    OdpowiedzUsuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!