W TEN DESZCZOWY DZIEŃ!!!


NIE - SPEŁNIONA !!!


Chciałabym dotknąć błękitu nieba
skrzydłem niesiona na wietrze.

Chciałabym spojrzeć w głębie oceanu
zanurzając się w jego zimnej fali.

Nie mogę!                              
obraz


Jaka szkoda, że...

Nie jest mi dane być rajskim ptakiem.

Jaka szkoda, że...

Nie jest mi dane być morską rybą.



                                            OBAWA


                                 Myśli smutne , myśli złe
                                 chcę się pozbyć ich                          
                                - nie mogę...

                                 Drogi puste , drogi złe
                                 chcę omijać je
                                -lecz nie...                              

                                Serca twarde , serca złe
                                chcę je zmieniać
                                -boję się...

                                Ludzkie twarze , twarze złe
                                chcę się pozbyć ich
                                -Nie mogę...
                               

obraz


                                                       MONIKA

Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

21 komentarze:

  1. Podziwiam Twoją poezję serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje myśli - Twoje słowa. Ubierasz w poezję to co siedzi w mojej głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę je zmienić w wiersz niż doprowadzać do momentu gdy moje nerwy przejmują władzę nad moją wątło osobą ;)

      Usuń
  3. Jak pięknie napisane.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle zaskakujesz :) pozytywnie oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, zwłaszcza Obawa mnie zachwyciła, odzwierciedla moje emocje ostatnio... Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Obawa.. Lubie czytać Twoje wiersze, skłaniają mnie do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie.jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to jesteś... Jakiś tomik musisz wydać,bo masz talent:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) może kiedyś, ale kto by mi to chciał wydać!?

      Usuń
  9. Jestem pod wrażeniem :) Może za jakiś czas będzie można znaleźć Twoje tomiki na półce w księgarni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Kochana, jakże bym śmiała wchodzić do Twojej głowy ;)

      Usuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!