Daremna miłość...



Spotkałam Ciebie nad brzegiem morza
to była wiosna, wciąż padał deszcz.
Stałeś samotny a ja jak róża
rozkwitłam, ciało przeszywał dreszcz.


Taka ja sprzed lat
Mówiłeś wtedy, że mnie pokochasz
że już na zawsze będziesz tu ze mną.
Dałam Ci wszystko czego pragnąłeś,
lecz moja miłość była daremną.

Powiedz mi proszę, dlaczego sama
dlaczego miłość odrzucasz moją.
A ja, wciąż krwawię jak świeża rana
bo wiem, że nigdy nie będę z Tobą.



...i tu


...zamyślona...






                 Przepraszam że żyję!

Kiedyś wydawało mi się że straciłam prawdziwą miłość - wtedy powstał ten wiersz...


Przepraszam że jestem
Przepraszam że byłam

Przepraszam nie chciałam Cię skrzywdzić
Przepraszam naprawdę nie ja zawiniłam 

-A jednak-

Przepraszam że żyję!


Choć wiele się zmieniło w moim życiu i smutek już w nim nie gości,wiersz pozostał i niesie to samo przesłanie "każda miłość jest pierwsza, najważniejsza, najszczersza" a jej utrata zawsze bardzo boli!

Monika                      

Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

5 komentarze:

  1. ciężki mi sobie wyobrazić co czujesz, co czułaś. ja trafiłam dobrze [chyba] ale co będzie dalej? nikt tego nie wie.
    uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie wiadomo co życia nam przyniesie. Czasami myślimy, że nic nas już dobrego nie spotka, a później jednak los się do nas uśmiecha.
    Chyba większość z nas ma za sobą jakąś nieszczęśliwą miłość, ale jeszcze nikt nie znalazł sposobu jak sobie z nią razić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem mi się wydaje, że takie, taki los jest specjalnie po coś. Żeby dojrzeć, zrozumieć i odnaleźć tą prawdziwą drogę - drogę szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda utracona miłość jest smutna, ale jak to mówią... czas leczy rany...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny wiersz- zawsze pierwsza i sentymentalna miłość jest prawdziwa i szczera serdeczności niedzielno majowe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!