W PROSTOCIE SIŁA !!!

Złoto, srebro, udziwnienia,
pstre kolory, lubię tak,
lecz to obraz życia zmienia
a poprawy ciągle brak.


                                                                 



Decyduję się na zmiany,
czy w prostocie siła tkwi?
prosty przekaz nie przebrany,
podpowiada Beata mi!

Bardzo za to jej dziękuję
wiem, że Ona rację ma,
w końcu dla Was tu bloguję
a to nowa-stara ja.

Czy podoba się? Tak szczerze?
Czy poprawić jeszcze mam?
W wasze głosy też uwierzę
a więc piszcie - ja czekam!

                               Nowy wygląd strony.
      Prosto, zwięźle i na temat! Dajcie znać czy się podoba?


                                                        Monika

Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

15 komentarze:

  1. Bardzo ładnie u Ciebie , zmiana na lepsze :) Ja jakiś czas temu też zmieniałam, ale jeszcze ciągle szukam szablonu, który bardziej mi się spodoba. Lubię właśnie takie proste, minimalistyczne :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, na razie bawię się sama ale pewno za jakiś czas poproszę o pomoc fachowca od szablonów!

      Usuń
    2. ja też się bawię sama, więc jeszcze nie dopracowane do końca tak jakbym chciała.

      Usuń
  2. Witam nie tylko strona ladna wiersz równiez serdecznosci pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Największą uwagę przywiązuję do treści, chociaż pewnie powinnam też i do szaty graficznej... ale... Najważniejsze aby Tobie się podobała :))) Mnie ogromnie podoba się wiersz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre zmiany. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo, bardzo, bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Gdyby jeszcze ta reklama u góry wyświetlała się gdzie indziej byłoby rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zmiana na duzy plus! pozdrawiam, Nati :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda ja mam kolorowo, ale prostota bardzo mi się podoba:)
    Możesz jeszcze zrobić węższy ten pasek boczny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podobają właśnie takie kolorowe blogi, zobaczymy ile wytrzymam w bieli i czerni ;)

      Usuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!