"PYTANIE DO BOGA" wprawdzie to już było ale wtedy jeszcze się nie znaliśmy, dla tych, którzy przeoczyli!!!

A gdybyś dobry Boże
świat stworzył w innym kolorze,
by morza i oceany
miały różowe bałwany.

A ptaki i samoloty
latały by po niebie,
które blado zielone
śmiało by się do Ciebie.

I słońce nadal gorące
w kolorze purpurowym,
mrugało by do świata
w odcieniu turkusowym.

      Powiedz mi, proszę Boże
      czy w tym świecie w innym kolorze,
      stworzył byś znowu człowieka
      wiedząc już, co Cię z nim czeka?




Monika

Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

18 komentarze:

  1. Jakie to piękne. Potrafisz mnie zawsze wzruszyć. Ja też mam wiele pytań do Boga, na które nie ma odpowiedzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I ja mam wiele pytań do Boga szkoda, że pozostaną one bez odpowiedzi, przynajmniej na razie!

      Usuń
  2. Piękny wiersz ,przypuszczam że pytań do Boga jest tyle że nie w sposób wyliczyć ,kazdy pyta o co by było...jaką odpowiedź się otrzyma .Bóg jest miłosierny i podobnie by stworzył człowieka nab swoj obraz i podobieństwo ale jak bym to skonsumowała? nie wiem posłużę się ostatnią zwrotką wiersza jest mówiąca sama za siebie;
    ,, Powiedz mi, proszę Boże
    czy w tym świecie w innym kolorze,
    stworzył byś znowu człowieka
    wiedząc już, co Cię z nim czeka?''
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie pofantazjować, pomyśleć co by było gdyby. Ale najważniejsze być teraz i tworzyć to na swoją miarę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie masz rację, również ciepło pozdrawiam!!!

      Usuń
  4. Podobno kto pyta - nie błądzi. A moim zdaniem kto pyta - ten ma jeszcze większy mętlik w głowie :) Mimo to też sobie całe mnóstwo pytań tego typu zadaję - i chyba nigdy nie uzyskam na nie odpowiedzi. Piękny wiersz.

    OdpowiedzUsuń
  5. każdy ma tyle pytań..

    zmieniasz wygląd tutaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam tylko logo ale jakieś cholerstwo mi się pojawia od wczoraj, takie białe okienko po prawej góry!

      Usuń
    2. Nie po prawej tylko po lewej!!!

      Usuń
  6. :)to pewnie jak z dziećmi.. niby wiemy ile problemów a i tak jesteśmy za nimi całym serduchem..

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiersz piękny...
    Ale, to raczej człowiek stworzył boga... Dla siebie.. Żeby panować nad innymi ludżmi, dla kasy...

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie napisane! Powiem Ci że wcale nie mam pewności czy Bóg chciałby się z nami znów męczyć!

    OdpowiedzUsuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!