Dziękuję...

...za każdy ich uśmiech.
za każdą chwilę spędzoną razem,
za przytulenie i buziaki dawane w niezliczonych ilościach...

...za każdą, nawet nieprzespaną noc,
za ból pleców, rąk i głowy,
za zimne kawy i obiady...

...za to ufne spojrzenie,
za małe dłonie, które do mnie wyciągają,
za pierwsze mama i pierwszy kroczek,
za to, że mnie kochają...



...i za to, że dzisiaj pamiętały!

                                     Sebastian
                                     Michał
                                     Madzia

                                         Kocham Was nad życie
                                                    mama






Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

13 komentarze:

  1. Oj tak,my matki mamy za co dziękować:) A dla całej Twojej Rodzinki życzę wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To już dorosłe chłopaki ;) czemu ja myślałam, że masz trójkę maluchów? Powiem Co, że ja tez za wiele dziękuję, ale za zimne obiady i nieprzespane noce nie ;), po za tym jest fajnie być mamą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, różnica wieku pomiędzy córką a synami to wieku14 i 15 lat, w pierwszych postach opisywałam swoją historię, Madzia to taki nasz cud!

      Usuń
  3. Ja nie jestem mamą, ale wiem, że mimo iż z dziećmi jest czasami ciężko to one są kochane i w ogóle to wiele szczęście je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz duże dzieci.
    Ja myślałam podobnie jak Czasemtakjest, że masz malutkie dzieci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,malutką mam tylko córeczkę, 16 czerwca skończy roczek:) synowie mają 15 i 16 lat, w związku z moim wiekiem i pewnymi problemami zdrowotnymi bardzo się bałam kolejnej ciąży ale teraz wiem,że podjęłam najlepszą decyzję w moim życiu!!!

      Usuń
  5. Masz wspaniałą trójcę! Gratulacje!
    Dzieci, to najwspanialszy dar od losu jaki nam się trafia:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Korzystając z okazji też dziękuje mojemu synkowi :*

    OdpowiedzUsuń
  7. My mamusie mamy za co dziekowac i dziękujemy.. pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. My mamusie mamy za co dziekowac i dziękujemy.. pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. PIEKNY DAR LOSU GRATULUJE -POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!