TROSZKĘ CIEPŁA W CHŁODNY WIECZÓR

         DZIĘKUJĘ


Wiosną za ptaków powroty                                            
motyle kolorowe                                                           
Za częste z sercem kłopoty                        
aż człowiek traci głowę

Latem za ciepłe słońce
za miłość wokół nas
Noce magiczne gorące
chłodny cienisty las

Jesienią za konfitury
za kolorowy gaj
Pachnące dary natury
wspominające maj

Zimą za świat co w bańce
przegląda się radośnie
Za wciąż drzemiące słońce
i za tęsknotę ku wiośnie                       
                                                                      DZIĘKUJĘ...


                                                                ...za to, ze byłeś
                                                            że dałeś mi poznać smak raju.

                                                            Że sercem nie pogardziłeś
                                                            że w grudniu było jak w maju.

                                                           Że znosząc moje grymasy
                                                           uśmiech wciąż miałeś na twarzy.

                                                          Że chociaż świat walił się w koło
                                                          Ty, pozwoliłeś mi marzyć.

                                                          Że byłeś nawet gdy tego
                                                          od Ciebie wcale nie chciałam.

                                                          I że nie zrezygnowałeś
                                                          gdy ja się całkiem poddałam.

                                                          I jeszcze za to, na co każdy
                                                          z nas dzisiaj czeka.

                                                          ...że nie pozwoliłeś mi zwątpić
                                                          w miłość drugiego człowieka.

                                                                                                    Monika
                                                     

Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

    Blogger Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!