DZIADEK

Posrebrzoną ma czuprynę
Bo już dawno witał świat
Wiele przeżył, wiele widział
Teraz czas dla Ciebie ma
                                                                                 
Na kolana często bierze                          
Opowiada bajki wciąż                                  
A gdy pięknie się ubierze
To wygląda jak James Bond

Zawsze wie czego potrzeba
zrobi procę albo łuk
I na spacer Cię zabiera
Ukochany dziadek Twój

Bo on kocha swa wnuczęta
Wszystko zrobi, wszystko da
Niechaj każde z Was pamięta
Że dziś dziadek święto ma!

                                              Monika





Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

16 komentarze:

  1. No proszę, wczoraj piękny wierz dla Babci, a dzisiaj równie udany dla Dziadka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podobają, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Piękny wiersz...życzę również wszystkim dziadkom wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę powoli talentu ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem to moje rymowanie przeszkadza, bo zdarza się że mówię wierszem, ludzie wtedy dziwnie na mnie patrzą ;D
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

      Usuń
  4. Nie wiem czy jest dzień wnucząt, ale ja życzę wszystkim takiego właśnie dziadka:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta racja :) Mój tata jest lepszym dziadkiem niż był tatą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią, że wnuki kocha się nawet bardziej niż dzieci ;)

      Usuń
  6. Nigdy nie miałam takiego dziadka z prawdziwego zdarzenia ;) Podoba mi się wiersz.. i taki dziadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może Twoje dzieci będą miały takiego prawdziwego dziadka ;)

      Usuń
  7. Taki dziadek, to skarb... A wiersz piękny:))
    Niestety ja takiego nie miałam i mój syn tez nie ma:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana i tak czasami bywa ja też też dziadka nie miałam.
      Bardzo się cieszę że wiersz Ci się podoba, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!