Babcia

Nikt nie kocha tak jak ona
Chociaż lata swoje ma
Nigdy nie jest zbyt zmęczona
Zawsze czas dla wnuka ma

Kocha szczerze i otwarcie
Swe uczucia okazuje
I przy dziecku trwa uparcie
Choć jej zdrowie się buntuje

Babcia, skarb i ukojenie
Dar od losu dzieciom dany
Która wspiera i pomaga
Często zbyt zmęczone mamy

Niechaj wdzięczne są wnuczęta
Że dar taki otrzymały
I niech każde z nich pamięta
Aby babcie swe kochały


                                      Monika





Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

12 komentarze:

  1. Piękny wiersz, wnuki powinny się go uczyć na pamięć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisane:)
    pozwól ,że w przyszłym roku wykorzystam go do kartek dla moich córek.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło, że mój wiersz sprawi konuś radość!
      Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

      Usuń
  3. Takie wiersze pisane od serca są najpiękniejsze;)Pamiętam jak byłam mała to uczyłam się na pamięć z rodzeństwem i recytowalismy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będąc dzieckiem też uczyłam się wierszyków dla babci:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Niestety nie, po mimo setki prób nie udało nam się nakłonić córci do utrzymania tak rączki(troszkę jest jeszcze za mała) z kolei dłonie synów są dwa razy większe o.O Wyglądało to komicznie, ale gdy byli w przedszkolu właśnie takie zdjęcia robiliśmy na Dzień Babci i Dziadka. Mam nadzieję, że za rok i córcia pozwoli zrobić sobie takie zdjęcie a ja go na pewno umieszczę na blogu.
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

      Usuń
  5. jat o zazdroszczę wszystkim takich superowych kontaktów z babciami, mnie nie było dane być tak blisko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znałam tylko jedną swoją babcię, dziadków nie było mi dane poznać wcale.

      Usuń
  6. super wierszyk Monia ! :)
    Nati

    OdpowiedzUsuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!