Kolejny prezent dotarł!

Witam wszystkich w ten słoneczny i mroźny, sobotni poranek.
Biegną do Was aby podzielić się kolejnym prezentem który właśnie wczoraj do mnie dotarł!!!

Jakiś czas temu http://ononaidzieciaki.blogspot.com/ organizowali konkurs w którym do wygrania były kosmetyki dla dzieci z problemami skórnymi w którym udało mi się wygrać i dzięki temu moja Madzia wczoraj dostała paczuszkę od firmy DEMSA sprawdź.

Ja i Magdalenka bardzo dziękujemy zarówno organizatorce On Ona i dzieciaki,  jak i firmie Demsa :D


Po wypróbowaniu produktów z miłą chęcią podzielę się z Wami opinią o nich a to paczuszka i jej zawartość ;)









 A ten uśmiech wędruje prosto do http://ononaidzieciaki.blogspot.com/

jeszcze raz DZIĘKUJEMY !!!


                                         Monika i Madzia

Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

18 komentarze:

  1. Miłego testowania:)))
    Mała jaka słodka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :) a mała troszkę rozmyta ale zrobić jej zdjęcie to prawdziwe wyzwanie, ona nie potrafi nawet sekundy być bez ruchu !!!

      Usuń
  2. Gratuluje wygranej :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech dobrze służą ślicznej Madzi!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam takie szczęście, że moje dzieci jak były małe problemów skórnych nie miały. teraz starszak co jakiś czas ma, ale to z racji alergii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda ma takie okresy jak np. teraz, że skóra szaleje i nic nie pomaga, zobaczymy czy Demsa da sobie z tym ustrojstwem radę.

    OdpowiedzUsuń
  6. O tych kosmetykach dużo słyszałam ale jeszcze nie próbowaliśmy. Daj znać jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej, ej, ej! Dementuję! To nie są kosmetyki dla dzieci. U dorosłych też sprawdzają się świetnie ;) Dzięki mojej siostrze miałam okazję przetestować krem na swędzenie, który okazał się wtedy dla mnie zbawienny. Myślę, że i Wam przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak to są kosmetyki dla wszystkich od szóstego miesiąca życia :D

      Usuń
  8. Piękny uśmiech!!!! Cieszę się, że kosmetyki już dotarły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kosmetyki, a ten dzidziuś na obrazku po prostu przeuroczy! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie a tan dzidziuś to moja córeczka Magalenka :)

      Usuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!