KOLORY MIŁOŚCI

Miłość w kolorze czerwieni
policzki pannom rumieni
Serca bicie przyspiesza
bo jest to miłość pierwsza

Zaś miłość w różowym kolorze
zabiera na spacer, nad morze
Wieczorem przed kominkiem siada
i baśnie cudowne opowiada  
                          



A miłość rubinowa
rozumie wszystko bez słowa
Przytuli i pocałuje
i  już nic nie obiecuje
Bo ona jest ta, prawdziwa
co swoje już w życiu przeżyła
Bo ona już zrozumiała
że wreszcie pokochała
I że mimo przeciwności
nie ma ponad nią większej miłości.
                                             

Z miłości do lata i...jabłek!!!








                                                                      

Jeżeli moje wiersze i zdjęcia przypadły Wam do gustu, bardzo proszę o głosik w wyzwaniu urodzinowym u Maksa http://kochamswojswiat.blogspot.com/2016/02/wyniki-4-czesci-wyzwania-urodzinowego-i.html?m=0  (ankieta na pasku bocznym) w którym biorę udział. Z góry, wszystkim którzy oddadzą na mnie głosik, bardzo dziękuję : *


                             Monika

Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

18 komentarze:

  1. Bardzo ładny wiersz o różnych odcieniach miłości i trochę przewrotnie zdjęcia czerwonych jabłek, którymi kusiła Ewa w raju. Piękny post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie napisane pozdrawiam :) i dodaje do kregow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniczko mój głosik już masz :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, rozmarzyłam się...miłość, słońce, jabłka i wiersz, cudowny jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiersz jest przepiękny. Masz talent Moniko, zbierz swoje wiersze i wydaj, koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Basiu dziękuję, chyba jeszcze brakuje mi odwagi, czytam tu tyle cudownych wierszy bardziej doświadczonych blogerek, że moje wydają się być zbyt proste, choć prosto z serca to jednak takie zwykłe rymowanki!

      Usuń
  6. Oczywiście głos oddany, bo wiersz naprawdę bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna prawdziwa miłość, piękny wiersz. A głos oczywiście oddany - na mnie zawsze możesz liczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne! Wierszyk piewsza klasa i zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!