Słodki zawrót głowy !!!

Witam Was kochani!

Zaczynam i ja swoją przygodę z testowaniem na blogu.
Będzie tutaj wszystkiego  po troszku, każdy znajdzie coś dla siebie a ja ze swojej strony obiecuję Wam rzetelne i obiektywne opinie.

A więc zaczynamy,

                               TESTY I PRO-TESTY!!!

   Dzięki Ofeminin.pl  KLIK miałam niewątpliwą przyjemność przetestować czekoladki: 

                 MIESZKO CHERRISSIMO EXCLUSIVE



Producent twierdzi: Czekoladki nadziewane. Wiśnie w alkoholach.
Składniki:

czekolada (55%) - [cukier, miazga kakaowa, tłuszcze roślinne (palmowy, masłosz, ziarno owocu mango, sal) w zmiennych proporcjach, tłuszcz kakaowy, tłuszcz mleczny, emulgatory: lecytyny (z soi) i E 476, stabilizator: E 492; aromat], cukier, wiśnia w alkoholu (12,5%) - (wiśnia, woda, alkohol etylowy), syrop glukozowy, alkohol etylowy (1,2%), amaretto (0,3%), białe wino (0,3%), rum (0,2%), stabilizator: inwertaza, substancja zagęszczająca: agar, aromaty, Czekolada - masa kakaowa minimum 43%, Czekolada oprócz tłuszczu kakaowego zawiera tłuszcze roślinne
Wartości odżywcze:

Wartości odżywcze (%)100 g
energia1835 kJ/
energia439 kcal
tłuszcz w tym22 g
kwasy tłuszczowe nasycone14 g
węglowodany w tym59 g
cukry53 g
białko4,3 g
sól0,01 g
                                    Cena: ok. 22 zł





Ja twierdzę: Bombonierka na pierwszy rzut oka wygląda bardzo skromnie, ładnie ale skromnie. Jednak zaraz po zerwaniu folii spotyka nas miłe zaskoczenie w szufladkowej formie jej otwarcia.
Każdy smak ma swoją szufladkę i  swój kolor, mi osobiście bardzo spodobał się ten pomysł.
Producent daje nam do wyboru trzy smaki:

wiśnie w rumie - wyraziste
wiśnie w białym winie - delikatne
wiśnie w amaretto - migdałowe

Szczerze przyznaję, że nie potrafię wybrać mojego ulubionego smaku, wszystkie bowiem są pyszne!
Alkohol jest dobrze wyczuwalny a gorzka czekolada rozpływa się w ustach myślę, że najlepszym opisem smaku czekoladek będą słowa piosenki: 

                            "Jestem Twoją czekoladką chili
                              z zewnątrz słodycz, żar po chwili"



A Wy lubicie takie słodycze? 
A może już znacie tę bombonierkę, napiszcie czy Wam smakowała i co o niej sądzicie.

                                               Monika

Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

21 komentarze:

  1. ummm ,to ja spróbuję do porannej kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i już muszę sięgnąć po coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj mniami! :) Słodkiego nigdy nie odmówię xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo! Ja też bym chciała tak testować, jeszcze żeby był sponsor :D Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekoladki wyglądają bardzo apetycznie :). Słysz łam, że z tym testowaniem wystartowała także Biedronka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No wiesz takie smaki na wieczór? Zapowiadają się pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam się zgłosić :( Słodycze to moje drugie ja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jem mało słodyczy:D
    Jakoś ostatnio wchodzą mi w bioderka;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jem mało słodyczy, ale od czasu do czasu sobie pozwalam na małe grzeszki. Będę wpadał tu częściej! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Maks, bardzo mi miło, że jesteś :)
      A jeżeli chodzi o słodycze, czasem warto zgrzeszyć, pozdrawiam!

      Usuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!