...Walentynkowo !!!

                                               


                  SEKRET ŚPIĄCEGO DRZEWA...




Zobaczyłam Go pod drzewem 
które spało,
https://pixabay.com/static/uploads/photo/2015/03/15/21/39/tree-675073_960_720.jpg
https://pixabay.com/static/uploads/photo/2015/03/15/21/39/tree-675073_960_720.jpg
Konarami zakrywało Jego twarz.

Pomyślałam, to co widzę to 
za mało,
Co ukryte w swoim sercu jeszcze masz?

Zapragnęłam poznać Go, 
podeszłam śmiało,
On uśmiechnął się i spojrzał w moją twarz.

Zakochałam się pod drzewem 
które spało,
Konarami otulając sekret nasz. 


                                         Monika

Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

10 komentarze:

  1. Piękne! Jeśli masz więcej takiej twórczości to poważnie zastanów się nad wydaniem własnego tomiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę tego jest ale nawet nie wiem jak zabrać się za coś takiego?
      Muszę poczytać co i jak, może faktycznie udało by mi się coś wydać.
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Bardzo romantycznie i walentynkowo1

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chęć poznania tego co ukryte w środku nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tu przybywać, bo uwielbiam poezję, a jeżeli jest to kawał świetnej poezji, tak, jak u Ciebie, to zostaję na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ci dziękuję, jestem wdzięczna i wzruszana że jesteś, że tylu Was jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz Moniko, bo pięknie piszesz.

    OdpowiedzUsuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!