Wspomnień czar...

Tylu z nas kocha na odległość.
Jest to miłość trudna, wystawiona na wiele pokus.
Lecz gdy jest prawdziwa warto w nią zainwestować i serce, i rozum, bo w końcu nadchodzi taki dzień w którym zostajemy ze sobą, nie ma kolejnej rozłąki, jesteśmy razem już na zawsze.
A ja jestem tego przykładem że nawet związek na odległość może przerodzić się w coś realnego i cudownego.

Wiersz ten powstał jeszcze gdy cierpiałam ciągłe rozłąki!


             ROZŁĄKA

To była chwila, urocze mgnienie
coś co nazajutrz
skończyło się.

I pozostało tylko pragnienie
które być może
wypełni się.

Więc teraz trwajmy, tamtym wspomnieniem
i już nie rańmy
na wzajem się.

Lecz bądźmy nadal, dla siebie tchnieniem
a myślom dajmy
połączyć się.

                                        Monika

Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

20 komentarze:

  1. Ojej... Jaki piękny... Aż się zamyśliłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzruszyłam się. Podziwiam Cię za tą miłość i trwanie w tym uczuciu na odległość. Ja tak nie potrafię. I mimo,że mąż mnie wkurza na maksa, to nie wyobrażam sobie gdyby miało go nie być wieczorem w domu. Juz teraz tęsknię za nim, mimo, że za dwie godziny będzie w domu. I strasznie się boję jego choroby, że kiedys mi go zabierze, a ja nie dam rady bez niego żyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię dokładnie, sama miałam takie obawy, teraz gdy już odległość nas nie dzieli podobnie jak Ty boję się, że kiedyś może mi go zabraknąć.

      Usuń
  3. Prawdziwa miłość ma ogromną moc i nie wolno jej przegapić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i wzruszający. Chociaż z doświadczenia widzę jak mało związków przechodzi tą próbę pozytywnie. Wolę nie kusić losu i trzymać swojego męża blisko siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, teraz i ja swojego P. nie wypuszczam z domu ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajny. Masz Ty talent dziewczyno:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że masz talent, piękna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba. :) Też miałam taki czas w życiu, że kochałam na odległość.. i właśnie mi o tym przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wiersz. Aż przechodzi przez człowieka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wierszyk. Jestem zachwycony! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, romantyczny, wzruszający wiersz.

    OdpowiedzUsuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!