KOCIE TESTOWANIE

Razem z moim kocim przyjacielem BUBUSIEM ( to dzieciaki tak nazwały naszego kota i tak naprawdę nie mam pojęcia od czego ta nazwa pochodzi) oraz https://testmetoo.com/ od jakiegoś czasu testujemy karmę dla kotów  ROYAL CANIN.




Mój kot to straszny indywidualista, chodzi własnymi ścieżkami, podporządkował sobie nawet psa charta! 
Nie lubi być fotografowany w domu przebywa tylko gdy musi, kocha za to drzewa, świeże powietrze, sen i jedzenie ;)

Jeżeli chodzi o karmy jest bardzo wybredny, nie lubi suchych karm i w ogóle trudno mu dogodzić, więc jego reakcja na nową, dotąd nieznaną karmę, bardzo mnie zaskoczyła.

Podszedł, powąchał, popatrzył na mnie znacząco i ZJADŁ WSZYSTKO, oblizał się jak to na kota przystało i wrócił do swojego ulubionego zajęcia ;D

"Karma znajduje się w wygodnych do otwarcia saszetkach, moja pani nie ma z tym najmniejszego problemu, ma bardzo intensywny zapach i smak, jest pyszna i wcinam ją z największą ochotą. Niestety pani dba abym się nie przejadł i zgodnie ze wskazówkami z opakowania racjonuje mi odpowiednią ilość karmy a ja bym jadł, i jadł, i jadł!!! Myślę, że pani zauważyła jak bardzo mi ta nowa karma posmakowała i będzie mi ją już zawsze serwowała na to właśnie bardzo liczę, bo inaczej wyciągnę pazurki i pokażę na co mnie stać :)"

                                   Bubuś







I co się patrzysz?
Chcesz w nos zarobić!!!





Sesję zdjęciową uważam za zakończoną!


Monika

Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

10 komentarze:

  1. No, no, jak kot mówi, że dobre to znaczy, że jest dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No widać, że kociak zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój pies zajada się kocią karmą ;) pewnie nie ona jedna ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. To dopiero wyzwanie :) Szkoda, że kociak o swoich wrażeniach nie może opowiedzieć - ale widać po nim, że zadowolony i że karma mu nie zaszkodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę miłego testowania, a Bubuś jest przeuroczy! ♥ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!