NIVEA kontra EXPERTO

Witam Was kochani, ponieważ od trzech dni leżę z temperaturą 39.8 i umieram :( nie mam sił Was odwiedzać ale obiecuję, że wszystko nadrobię jak tylko wrócę do żywych, dzisiaj wrzucam  post napisany jeszcze przed chorobą i pozdrawiam Was serdecznie!



Przez ostatnie tygodnie, dzięki firmom NIVEA i EXPERTO
miałam przyjemność testować dwa rodzaje szamponów.



Wszystko co mówi producent na temat szamponu NIVEA znajdziecie TUTAJ
Wszystko co mówi producent na temat szamponu EXPERTO znajdziecie TUTAJ


A teraz moja opinia:

Ponieważ EXPERTO miałam w postaci próbek na temat opakowania się nie wypowiem ale NIVEA zaskoczyło mnie wygodnym i funkcjonalnym opakowaniem swoich produktów.

Konsystencja, zapach i wydajność obu testowanych szamponów w zupełności mnie zadowoliła, włosy po myciu długo pachną, są lśniące i bardzo miękkie.

Ale podczas rozczesywania włosów różnica jest ogromna Experto plącze włosy, rozczesanie ich po umyciu graniczy z cudem i wiąże się z bólem i masą wyrwanych i połamanych włosów.
Nivea natomiast to miód na moje włosy po aplikacji szamponu i odżywki włosy rozczesują się bez najmniejszego problemu!

I jeszcze jedna różnica,  po Experto włosy robią się szybko przetłuszczone, po Nivea nie ma tego problemu.

U mnie zdecydowanie wygrywa NIVEA 

Wspaniały szampon i odżywka o cudownym, otulającym nasze włosy zapachu. 
Daje drugie życie osłabionym i zniszczonym włosom. 
Bardzo wydajny, sprawia, że włosy są po prostu piękne! 
A co najważniejsze nie ma żadnego problemu podczas rozczesywania, szczerze polecam!

Moja ocena:

EXPERTO  6/10

NIVEA  10/10


                                              Monika

Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

19 komentarze:

  1. Uwielbiam NIVEA ostatnio dostalam sie do testowani antyperspirantu :)


    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja coś nie mogę się przekonać do produktów Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nivea lubię. experto nie znam - nawet nie kojarzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę tak źle ze zdrowiem? Życzymy szybkiego powrotu do żywych! :)
    Co do artykułu, to może za dużo się nie wypowiem, ale marka Nivea robi dobre produkty. Szampony są ok, odżywki również. Ostatnio żel pod prysznic też się sprawdził. Naprawdę jest spoko. Co do drugiej marki się nie wypowiem, bo dla mnie nie jest znana. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, było bardzo ciężko, dawno nie byłam tak bardzo chora o ile w ogóle byłam aż tak chora!

      Usuń
  5. Na co dzień używam kremu Nivea soft, ich antyperspirantu i bardzo sobie chwalę.Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. tak się właśnie zastanawiałam co się dzieje, że Ciebie nie widać. zdrowia życzę, by do świąt Cię choróbsko opuściło.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewno do końca nie opuści ale może chociaż uda mi się coś do jedzenia przygotować!

      Usuń
  7. Dużo zdrowia Ci życzę !! Ja nigdy nie używałam szamponu Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  8. co w składzie produktów?? jest coś co nas podtruwa?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bardzo lubię kosmetyki Nivea

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. Natomiast odnośnie kosmetyków - o Experto nigdy nie słyszałam, ale Nivea lubię i mam do nich duże zaufanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że już się podkurowałaś?:))
    Ten Nivea miałam kiedyś i przyznaję, że całkiem fajne kosmetyki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko troszkę, kaszel nadal męczy ale staram się nie poddawać!

      Usuń
  12. Nivea ma ładne zapachy, ale jak dla mnie jest zbyt delikatny. Drugiego nie znam. Mam nadzieję, że już lepiej ze zdrowiem?

    OdpowiedzUsuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!