URODZINY w cieniu EGZAMINU!!!

Jest taki dzień, wyjątkowy,
Jeden jedyny wśród wielu dni.
Niby zwyczajny poranek nowy
A do myślenia daje mi.                             

Wstaje, przeciągam się jak codziennie
Zaczynam przecież nowy dzień.
Lecz na mej twarzy jest zmęczenie,
Chociaż dopiero zbudziłam się.

Skrzętnie ukrywam myśli swoje,
Obawy gdzieś wypędzam w kąt.
Wszak urodziny dziś są moje
A ja w marzeniach uciekam stąd.

Wracam do czasów dzieciństwa  mego,
Beztroskich zabaw, wśród pól i łąk.
Tyle zaznałam wtedy dobrego,
Otaczał mnie las szczerych rąk.

Które mnie zawsze pilnowały,
Dbały, wspierały dawały moc.
I serca które szczerze kochały
Jak ja, zarwały nie jedną noc.

Nie rozumiałam co to znaczy
Przecież ja siły ciągle  mam.
A tu już z rana na mnie patrzy,
Mamy zmęczona po nocy twarz.

Minęło tyle pięknych wiosen
Tyle burzliwych przeżyłam lat.
Teraz swój bagaż doświadczeń niosę
I widzę jak się zmienił świat.

Teraz to ja dbam, kocham, wspieram
A kiedy trzeba zarywam noc.
Za to życzenia dzisiaj odbieram
Życzenia, które dają mi moc.


obraz
A ja o jednym tylko marzę
I jedną prośbę do życia mam.
Aby to życie dało w darze
Szczęście mym bliskim, bo ja, już je mam!


                                                 Monika


Tak się w tym roku złożyło, że w dniu moich urodzin, mój najstarszy syn pisze, egzamin gimnazjalny.

Zamiast się cieszyć tym dniem, naszły mnie dziwne myśli, to stąd ten wiersz. Może trochę smutny...może zbyt smutny ale oddaj mój nastrój. Tak bardzo się martwię a zarazem tak bardzo w niego wierzę!!!

Synu, kopniak na szczęście i pamiętaj, że dla mnie zawsze jesteś najlepszy!!!






Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

25 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego kochana:) Będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego. Piekny tort:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego. Mniej burz, a więcej słońca... Ja od jakiegoś czasu nawet nie chcę pamiętać o swoich urodzinach. Powodzenia dla młodego, da radę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj naj naj naj najlepszego! a dla syna powodzenia - ale czy już nie za późno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie, nie jest za późno, przed nim jeszcze dwa dni egzaminów!

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin, dużo zdrowia a dla syna powodzenia w egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 100LAT!POWODZENIA SYNOWI NA EGZAMINIE -TRZYMAM KCIUKI SERDECZNIE POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego dobrego Moniko ..jesteśmy prawie równolatami :)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najlepsze Ci życzę!!! I niech się spełnią wszelkie marzenia!!!
    A synowi jak najwyższego wyniku:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego i powodzenia dla syna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszego kochana dla Ciebie a dla syna powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny i szczery wiersz, a syn na pewno sobie poradzi z takim wsparciem nie ma innej możliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze życzenia urodzinowe, niech spełnią się Twoje pragnienia. Jesteś młodą osobą, zawsze mnie zastanawiało dlaczego te czterdziestki miałyby ryczeć i w jakim sensie ;) Syn sobie poradzi a w razie czego istnieją poprawki.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to ryczenie odbieram jako drugą młodość :) Dziękuję za życzenia i również pozdrawiam!

      Usuń
    2. Jaką drugą, to jest jeszcze pierwsza ;)

      Usuń

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!