ROZTERKI

ZDRADA

Umilkł słowik co o świcie,
pięknym śpiewem budził zmysły.
Uleciało wspólne życie
i marzenia nasze prysły.

Zawirował świat dokoła
w głowach naszych zaszumiało.
I na próżno prośby, słowa,
serce z bólu oszalało.

Nie pomogły tłumaczenia,
że żałuję, że nie chciałam.
Powiedziałeś, do widzenia
a ja sama znów zostałam.

Teraz wiem, że zasłużyłam
na samotność, na cierpienie.
Sama szczęście swe oddałam,
zdradzie, w chwili zapomnienia


                                                             



KTOŚ

Był kiedyś Ktoś blisko mnie
i czułam się bezpieczna.
Był Ktoś, Ktoś kochał mnie
czy miłość bywa wieczna?

Ktoś odszedł nagle odszedł w dal
zostałam sama jedna.
Ktoś zerwał w dali cudny kwiat
poczułam się potrzebna.

Więc poszłam za Nim poszłam w dal
tak miłość bywa wieczna.
Ktoś czekał w dali pośród fal
znów czułam się bezpieczna.

I choć już nigdy Ktoś i ja
na ziemię nie wrócimy,
pamiętać będzie cały świat
jak wielką miłość czcimy!

                                      Monika

Podobał Ci się tekst? Jeśli tak, to miło mi będzie jeśli go udostępnisz:

Dołącz do konwersacji

    Blogger Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz

...a gdy komentujesz, czytelniku kochany, gdy pozostawiasz aktywności swej ślady, serce me rośnie, dusza się raduje, dlatego bardzo Ci za to dziękuję !!!